martes, 14 de abril de 2009

Mes val ser una persona insatisfeta que un porc satisfet


Aquesta frase es planteja si és millor ser una persona insatisfeta o un porc satisfet. Jo entenc com a persona insatisfeta aquella que pot estar plena de sabers però que tot Aixa en vol més perquè no es suficient, és aquella persona no conformista perquè no es conforma amb saber una mica, necessita avançar, de manera que mai estarà satisfeta perquè és impossible saber-ho tot. En canvi el porc satisfet és aquella persona que la denominem porc perquè no veu més enllà, es conforma amb el que sap i no necessita avançar perquè ja és feliç, és aquella persona que se sent satisfeta perquè ja li està bé estar com està no mira noves metes, es queda estancada en un punt i no s´hi mou, de manera que ja té tot el camí fet no veu la possibilitat d´arribar a més.
Jo em decanto per la persona insatisfeta, ja que tot el que vaig aprenent no és suficient perquè sé que hi ha un munt de coses que encara no estan al meu abast però que hi podran estar. Crec que en la vida mai ho arribes a saber tot però que com més insatisfet et sents més ganes tens de saber d´arribar a un punt amb que et sentis bé amb tu mateix, crec que hem de ser exigents amb nosaltres mateixos per a poder aconseguir bons resultats.

No hay comentarios: